Hej från Östersund

Publicerat: 2012-09-09 Kl: 22:06:17 | I kategori: Min dag

Hej godingar!
 
Nu är vi på plats i Östersund Petra och jag. Härligt!
Tågresan gick snabbt och smidigt, (wii!) nattåg och dagtåg. Mysigt att resa tillsammans.
 
Igår blev det mest slapp hemma, en sväng till stan och sedan såg vi Hamilton på bio. Se värd om man gillar Persbrandt :) I övrigt..sådär. Men helt klart godkänd!
Med film (inklusive en del spontansovande i salongen...oooppss) och ett kilo godis senare (ungefär) var vi mer än redo att sova!
 
Dagen har bestått av en underbar dag i Åre! Träffade min släkt, åt utsökt god lunch på Åre Bageri som min farbror äger, shopping i byn- där Petra köpte säsongens snyggaste Peakjacka och fikade med min älskade Jonna och hennes Mattias, var några av dagens aktiviteter. Har ju hunnit med och visat mitt Åre idag för henne.
Är i princip uppvuxen i där då vi har släkt från pappas sida, så det blev mycket tid under barndomen i Åre.
Familjen hade lägenhet i byn, så de flesta helger under vinterhalvåret spenderades där.
Jag även flyttade dit under tre år, efter jag tagit studenten innan skåne lockade mer... :)
Haft en urhärlig dag!!
 
Imorgon väntar nya äventyr i fina norrland.
Hoppas att ni alla har det fint, och haft en härlig helg. Jag fortsätter min semester så länge :)
KRAAAAAM
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Låter härligt.Fast snön kan jag va utan.Kram

Svar: Neeee. Snö är ju det bästa :)
SysterMalin

2012-09-10 @ 05:58:30
Postat av: Emelie

Åh Låter Härligt!!!! =)
NJut av veckan - kramar!!!

Svar: PUSS bästa Emelie!
SysterMalin

2012-09-11 @ 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback