Bra jobbhelg

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 22:58:00 | I kategori: Min dag

God kväll!
Ännu en vecka och helg är över. Har haft det så bra på jobbet hela helgen, varit och göra men har ändå rullat på bra. Alltid lite mer på helgen ju.
Nu har det gått några veckor sedan jag började på neurologen. Och jag trivs fortfarande så bra! Kämpar på med de nya rutinerna och så, men jag tycker det känns bra!! Har bra kollegor! 
 
Börjar att få tillbaka mer och mer energi, som jag tappade någonstans.. på vägen...i somras tror jag det var. Är så skönt. 
 
Helgen avslutades perfekt med en av mina bästa vänner. Vi gjorde toasts med chevré, parma, rödlök, ruccola, tomat... fint!! Tända ljus, choklad, deep talk deluxe. Som vanligt :)
 
Jobbar två dagar till, sen kommer mamsen och papsen och hälsar på mig. Ska bli så kul!! Dom har inte sett min nya lägenhet än. Ska visst bli fint väder, så jag tänkte släpa iväg dom till havet för lite promenad (och obligatoriska Eriksson´s fikan) på stranden. 
 
Nehe, upp tidigt imorgonbitti!
Hoppas helg och söndag kväll varit till belåtenhet!
KRAM
 

 
Kärlek
Kommentarer
Postat av: Cherie | Börja Spring

Vad härligt att du trivs sådär bra :) Längtar tills jag också hittar ett jobb och förhoppningsvis trivs lika bra :)

Svar: Tack! Ja det betyder mycket, med tanke på all tid som man spenderar på sitt jobb. Det hoppas jag också att du gör!!
SysterMalin

2012-10-08 @ 10:17:20
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Daniel V

Hur blev lägenheten? Antar att den blev fin ;)
Suttit något på innergården och fikat??

Svar: Jag trivs bra!! Du får komma förbi en dag! Då kan vi fika där igen :)
SysterMalin

2012-10-08 @ 16:12:56
URL: http://physis.se
Postat av: Malin

Härligt att du har mer energi nu! Känner igen mig i det. Det tar ju på krafterna att börja nytt jobb (två på kort tid i ditt fall), jobba treskift och inte ha någon längre semester. och så några marathonlopp på det :) Imponerad av dig iaf! Du verkar klara allt du tar dig för med glans! Själv försöker jag också hitta lite mer energi nu i pluggträsket ;)
Kram

Svar: Tack Malin! Ja det gör det verkligen. haha, du fick med det mesta där ser jag :) Man tror ibland att man klarar av hur mycket som helst.. Men blir verkligen glad av dina ord, tack! Hoppas att du också hittar energi!! Det gör du säkert, heja dig! Hoppas du tycker att den är givande! kram
SysterMalin

2012-10-09 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback