Hej Nattjobb!

Publicerat: 2012-11-03 Kl: 00:40:53 | I kategori: Min dag

Hej godingar!

Här sitter jag på jobbet för att jobba inatt. Pausar lite med mitt nya tee: "Advent" Grönt Chai med apelsin och kanel. mums! Blev en och en annan macka också...med pricki-korv! Så längesen! Värsta barnmackan :)
Vet att det inte är det bästa att äta på natten, men jag hade spinning för en kollega på gymmet som var sjuk ikväll..så jag känner mig lite småhungrig.
Orkar inte bry mig faktiskt om det är bra eller dåligt. Tänker inte jobba hungrig i alla fall!

Känner mig redan lite trött... Perfekt bara 6 timmar kvar, haha! Bäst att hålla igång, så nu sätter jag fart igen.
Hoppas ni har eller haft haft en härlig kväll vänner!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback