Vart tog den söta lilla helgen vägen?

Publicerat: 2012-05-20 Kl: 23:03:54 | I kategori: Min dag

Halljoj!
Tog på mig extra pass på akuten hela helgen tidigare i veckan. Just då, när jag fick frågan, tyckte jag att det var en bra ide. Men inte nu längre... Har varit jättemycker dessa två dagar på jobbet och nu känner jag mig HELT slut.. skönt att jag är ledig imorgon så man kan vila upp sig lite :)
Gårdagskvällen var i alla fall riktigt trevlig hemma hos Petra (mitt andra hem ungefär). Jobb till 18 sen köpte vi hämtmat, hyrfilm och världens största godispåse. Soffläge hela kvällen lång, göööör nice!
Hoppas att ni alla haft en bra helg? Värsta sommarvärmen här nere, på över 20 grader. Så fint att det ska hålla i sig resten av veckan!!
Imorgon har jag en massa ärenden att utföra samt ta igen löpningen som inte blev ikväll. Orkade helt enkelt inte. Bra att lyssna på kroppen också. Det hoppas jag också att ni gör! Va rädda om er!!
< /div>
MYCKET känslor i denna bild. Pappsen och jag firar att vi klarade maran -11.
Om mindre än 2 veckor har vi skålat till ett ytterligare genomfört lopp. Börjar att dra ihop sig minst sagt!!
Stockholm Marathon: 13 dagar kvar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback