Sömnlös?!

Publicerat: 2012-05-11 Kl: 06:35:30 | I kategori: Min dag

Vad är det här för skämt?!!!!!!! Inte många timmar jag sovit inatt. Precis som inte jag behöver det inför de kommande dagarna...!!! Ser på Nyhetsmorgon nu, att det är fler som har svårt för att sova. Brukar inte ha det, men inatt snurrade jag runt varv efter varv i sängen... Grrrr!
Fler som har problem med det?

Nu på morgonen ska jag ha mittbedömning och min handledare ska säga sitt om mina första veckor och jag ska redovisa ett litet arbete jag gjort för min universitetsadjunkt. Hoppas hoppas det går bra!!
Efter det lite vila, packning och sen jobb på akuten ikväll. Imorgon bär det av till Göteborg!
God morgon på er vänner!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback