Slappis!

Publicerat: 2012-05-13 Kl: 21:08:12 | I kategori: Min dag

En Söndag är snart över. Inte mycket gjort denna dag, skönt!
Blev som sagt en date med Emelie i eftermiddag, på Bagels så klart. Promenad i solen hem. Bara vilat, kollat på film med god choklad till... :)
I morgon kan ni väl hålla en tumme, då jag gör andra delen av min nationella kliniska slutexamination. Nu är det en praktisk som gäller. En sjuksköterska ska gå med mig under en halv dag och jag får lite uppgifter som ska utföras. Dessa bedömmer hon och sen blir det lite samtal och så...
Får väl hoppa i säng snart, ska upp tidigt. Redan kl 8 ska jag vara på plats, men det hela ligger i en by utanför stan...
KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback