Seminarium - check!

Publicerat: 2012-05-09 Kl: 20:08:55 | I kategori: Min dag

Ännu en sak att pricka av på min lista av utbildningen. Hade seminarium hela dagen igår. Det gick jättebra, fick bra feedback och ett bra resultat utan några kompletteringar eller så :)

Därmed också det allra sista arbetet (i alla fall det största av betydelse) och redovisningen i utbildningen gjort!
Är ju som person ganska sentimentalt lagd (det kan bland annat mamma bevisa med alla gamla kläder, papper eller andra saker som jag har genom åren samlat på och haft svårt att slänga...! "åh den här gamla stenen som jag hittade när vi var på semester...eh.. någonstans..." Som sedan ligger i en av tio stenhögar..
För andra ser de kanske likadan ut, men inte för mig :) nåja, jag skyller på det i alla fall! Haha!

Ikväll har jag varit på Challes sista pass (noooooo!!), kommer att sakna det som attan vännen! Hårt, högt tempo, ösigt.. Ja perfekt, med den bästa instruktören såklart!
Har inte tränat sen i lördags, så jag var rätt så sugen men, inte gick det lättare för det..!

Middagen bestående av kycklingwrap (kyckling, avokado, purjolök, tomat, vitlöksdressing i tortillabröd, svingott!!) ligger i magen. Nu är det hockey!! Och imorgon väntar : EN LEDIG DAG!!! Wohooooo!!!! = sovmorgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: challe

<3

2012-05-11 @ 08:02:18
Postat av: mamma

Samla på saker det var du bra på. Små burkar med fina stenar, en fin knapp, en fin papperslapp. Eller när du kom hem från farfmor, flera påsar med små saker som du tyckte var fina. Kram Mamma

2012-05-12 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback