Blev ingen Katt....

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 17:55:00 | I kategori: Min dag

Tror inte att jag meddelat till alla att jag tyvärr fick tacka nej till "Cats"? Det var verkligen med en tung känsla som jag fick ta det beslutet och stå över denna gång.
För mig börjar en ny tid nu som sjuksköterska, där jag inte kan kombinera rep. och föreställningar med mitt nya jobb. Det kräver att jag är ledig helger under rep, men framför allt under föreställningsperioden. Verkligheten för mig kommer innebära såväl helgarbete som kvälls och nattjobb.
Trodde någonstans att jag skulle kunna kombinera detta, men icke.
Dans och musikal är verkligen det BÄSTA JAG VET. Så otroligt typiskt att det ska innefatta att "Cats", att det är den jag går miste om, eftersom det är bara dans det går ut på i princip.
Mår fortfarande lite dåligt över det, speciellt nu när de har börjat att repa...
Jag vet att det kommer att bli en fantastisk föreställning, så jag kan lova er att redan nu gå att köpa biljetter, för ni blir INTE besvikna. Så otroligt duktiga medverkande och inte minst Ola Hörling som är regissör och koreograf.
Kör hårt vänner och njut av resan!! (Vet ju att en del av er är flitiga läsare,hihi!)
KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback