Mot Marathon!

Publicerat: 2012-05-31 Kl: 16:44:42 | I kategori: Min dag

Nu sitter jag på tåget på väg upp till huvudstaden. Äntligen på plats... Lustigt att det alltid lyckas bli stressigt mot slutet trots att man haft HELA DAGEN på sig. Jaja, jag hann i alla fall :)

Tur att man har mer saker med sig nu under 3 dagar än när jag var i Prag, i en vecka, för någon månad sedan.. Haha! Men det viktigaste är med skor, carbo-loader, voltaren, Garmin.

Hade sån tur att möta upp Emelie på stationen i Hässleholm!! En fin överraskning och jag blev så glad!! Fick massa pepp som vanligt.
Nu ska jag bara mysa med mitt goda fika (som en annan pensionär, med medhavd matsäck!) och lyssna på peppande musik. Dags för den mentala biten.
Skickar bilder på packning och tågbild :) (mest till dig pappa, så du kan slappna av - jag sitter på tåget och skorna är MED, haha!)
Stor kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback