Hej varma dag!!

Publicerat: 2012-05-22 Kl: 18:38:18 | I kategori: Livets fina ögonblick

Antingen eller? Är det så det är med vädret egentligen? Här i Kristianstad har det varit 30 grader idag. SANT! Imorse när jag gick till praktiken var det redan 22 grader så tidigt på morgonen. Bara på med jeans-shorts och ray ban! Fint de!!

Just nu sitter jag och njuter ute med en bok och kaffe. Vägrar att stänga in mig en kväll som denna. Termometern nu då? 26 grader, helt u.n.d.e.r.bar.t!!!
Ångrar bittert att jag inte köpte jordgubbar när jag var och handlade i em. Funderat starkt på att göra nått åt det :)

Hoppas att ni har det lika härligt, med vad ni än pysslar med :)
kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback