Glad visning

Publicerat: 2012-05-28 Kl: 21:47:27 | I kategori: Min dag

Var och tittade på min nya lägenhet idag!! Åh den var precis så fin och mysig som jag föreställt mig. Den var JAG. Ända sen dess har jag planerat och drömt om hur jag vill ha det där. Läget är perfekt och jag älskar området. Det bästa är att jag flyttar in om lite mer en än månad!!
Det är mycket på gång nu. Nytt jobb, ny bostad. Älskar det!
Imorgon är det näst sista dagen av min praktik. Eller på hela utbildningen!! Galen känsla. Fantastisk känsla.
Blev ett löppass i eftermiddags, kändes rätt så bra. Svettigt så in i.... men det är väl SÅ härligt!!
Hoppas eran dag varit bra vänner!!
Kram
Kommentarer
Postat av: ami

Tack så mycket raring! det ska jag verkligen göra :)

<3



btw: Du borde defintivit vara med i min utmaning "VI SKA INSPIRERA VÄRLDEN", Där man skickar en bild på sig till min mail och jag lägger upp bilder på olika människor i olika storlekar, sjukdomar, hudfärger, personligheter ect för visa att man är bra som man är! Ni andra som ser detta borde också vara med, för vi alla är perfekta som vi är.

Och vi måste ändra synen världen har. Om vi vill så går det! kom igen nu :)



Läs vidare på bloggen!

2012-05-29 @ 14:47:06
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Linda

fint!

2012-05-29 @ 16:11:48
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: SysterMalin

Tack så mycket!!

Får kolla upp det nån dag!

2012-05-29 @ 19:50:28
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback