Dubbelpass, javisst!

Publicerat: 2012-05-02 Kl: 18:59:26 | I kategori: Min dag

Heeej!
Är det sommar eller sommar i fina Kristianstad? Så varmt och skönt!!

Haft en bra dag på praktiken, fick sluta tidigt och allt. Perfekt, då kan jag ju sitta ute i solen och götta mig för att sedan gå på min favoritpass hos Challe på xercise.
Men sen ringde dom från akuten, där det tydligen var kris... Dom frågade om jag kunde hoppa in och jobba så fort som möjligt.
"Javisst" hör jag mig själv säga. Sen svor jag duktigt efter jag lagt på.. hallå, jag har jobbat sen 07! PÅ MORGONEN.
Men men bara Snabbt hem och vända, sen var jag här.

Tur att det är världens bästa jobb med underbara kollegor, vips så kändes det inte som man alls hade jobbar längre :)

Nu har jag intagit middag och njuter av en kopp kaffe.
Dags att gå in igen.
Så till er andra, NJUT AV DEN FINA SOMMARKVÄLLEN!!!!! och för er som har sämre väder, njut ändå :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback