Bra sömn och helgkänsla

Publicerat: 2012-05-30 Kl: 13:52:00 | I kategori: Min dag

God dag!
10 timmars sömn i natt så ni kan vara lugna! :) Tack vänner för alla omtänksamma kommentarer på mobilen igår om min sömnfrånvaro!
Idag är det 3 dagar kvar till marathon och jag har avverkat det sista löppasset. Blev ett kortare men bra pass nu här på förmiddagen. Som jag sagt har jag känt lite av en hälsena, så tanken var bara att ta en promenad, meeeen det rykte lite i löparbenen.. Det gick bra. Lite känning som jag inte låtsas om...
Nu vilar och laddar jag fram tills dess!
Helt galet att jag snart beger mig till mitt näst sista pass på praktiken. Är så löjligt nära examen nu! Hinner inte med i tanken känner jag.
Har Fredags- och helgkänsla i kroppen, ska ju vara ledig i några dagar nu.
Imorgon bär det av till Stockholm, äntligen!
Önskar er en härlig dag!!
kram
Sov som en prinsessa inatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback