Tillbakablick

Publicerat: 2012-03-13 Kl: 17:06:58 | I kategori: Min dag

Har haft en fantastisk helg hemma i mitt älskade Östersund!
Blev en härlig mix av familj, skidåkning, magsjuka, vänner, god mat och slappande framför brasan.
Resan tillbaka gick bara bra. Jag föredrar dagtåg numera framför nattåg. Trots att man vinner nästan en hel dag på att åka på natten, känns ändå som det går snabbare på dagen :)
Men man är ändå sliten av resan, vilket resulterade i att jag försov mig imorse.. började 09.00 men vaknade 08.26, jaha. Kom lite sent, men det var ok. Haft seminarium som gick strålande! Kul!
Nu ska jag iväg och handla så jag kan fylla min tomma kyl. Fantastiskt väder ute, VÅREN ÄR HÄR!!
Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi längtar redan efter dig, hade en mysigt helg tillsammans;-)

2012-03-14 @ 00:13:17
Postat av: SysterMalin

Ja det hade vi verkligen pappa! Snart är det påsk och då syns vi igen! :) kram!!

2012-03-14 @ 12:54:36
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka fina bilder och så underbart du ser ut att ha haft det! Kram

2012-03-14 @ 21:12:04
Postat av: SysterMalin

Tack gumman! Det var verkligen bra. VI ÅKER SNART :) Kram!!!

2012-03-15 @ 19:57:29
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback