Snart slut?

Publicerat: 2012-03-01 Kl: 20:18:32 | I kategori: Min dag

Hej på er!
Tycker som vanligt att veckorna springer förbi. Redan fredag imorgon, vilket betyder att jag avverkat 4 praktikveckor av 9. HUR GICK DET TILL? Det har i alla fall varit en bra vecka. Var som sagt på strokemottagning idag, intressant. Blev mest samtal och uppföljning efter deras utskrivning hos oss på strokeavdelningen. Gick med ssk Anna, mycket rar och duktig!!
Skänker en tanke till G, och hoppas att operationen gick väl och att du återhämtar dig snabbt!!!!! Tjurig och envis som du är så går det nog ganksa fort :)
Är duktigt sugen på kaffe nu, så jag gör genast nått åt det. Har blivit värsta damen här, unnar mig både eftermiddags vila och kaffe på kvällen, haha!
Ska nog kolla på Biggest Looser sen, har bara sett ett avsnitt av det men det verkar bra!
Har beställt lite nya kläder som kom idag, massa vårfint! Visst blir man sugen när solen tittar fram?
Njut av kvällen mina kära vänner!
Och  föresten, jag blir SÅ glad över alla fina ord och sms att ni gillar min blogg!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Vad kul! Tack :D

2012-03-01 @ 21:29:03
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: SysterMalin

Tack själv!!!!!!!

2012-03-01 @ 21:46:15
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback