Nästa äventyr- Kungsholmen runt!

Publicerat: 2012-03-02 Kl: 18:40:22 | I kategori: Träning & Motivation

Kungsholmen runt- blir mitt nästa lopp. Jag springer halvmarathon distansen och tror det kan bli ett roligt äventyr med lagom avstånd till Stockholm marathon.
5 maj vimsar jag runt under 21 km i fina miljöer i underbara Stockholm.
Kommer att bli en underbar helg, där jag får umgås med några av mina bästa vänner! Hoppas att jag hinner träffa alla, brukar bli tajt...
Känner ni för att ha en picknick, sätt er och hejja längs banan vettja :)
Det bästa av allt? TROR att jag lyckligtvis fått med mig min Mona! YEYYY!!! Har ett bevis på sms där hon kanske är på i alla fall :)
www.kungsholmenrunt.se
Foto: karhu.com
Foto: svd.se


Glad tjej efter Startskottet (10km) med mina mått mätt, en bra tid 50.12, det var personbästa! Hittills... :)
Kommentarer
Postat av: Pappa

Kungsholmens halvmara är kanske roligare än Bromölla Marathon 😄

2012-03-03 @ 13:31:00
Postat av: SysterMalin

Haha! Tror du? Nja, vet inte det jag. Ett marathon i ett grått och regnigt Bromölla i november..är nog... svårslaget. Nej usch och fy! Kanske vi måste prova världens kanske udda lopp nån gång? KRAM!

2012-03-03 @ 18:58:00
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag med hihi! Maybe... Är ju ändå där uppe så att... Hehe :) puss & kram fina!!

2012-03-04 @ 20:11:44
Postat av: Emelie

Måste man bestämma distans när man anmäler sig..?

2012-03-04 @ 20:12:56
Postat av: SysterMalin

JAG ÄR SÅ GLAD ATTDU SKA MED VÄNNEN!!

Bllir ju kalas det!

Har för mig att det är olika pris vid anmälan, så man bör välja distans direkt. MEN du kan ju köpa halvmaran och så kan du ju springa milen om du känner att du inte orkar eller är iform :) Här tänkte man till ser du! Haha!

Puss

2012-03-05 @ 16:16:16
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback