Äntligen hemma

Publicerat: 2012-03-08 Kl: 23:42:05 | I kategori: Min dag

Nu är jag på plats, mätt (!!), trött och glad. Så underbart det är att komma hem. Samma härliga känsla varje gång.
Stänger dom blå för denna långa dag, imorgon är det full rulle minst sagt!
Jag och Mamsen sticker ut i spåret och åker lite på förmiddagen, sen är det dags att träffa syrran och hela ligan!
Längtar att få kramas och busas med dom små!!
Sov gott fina vänner!
Och just ja, grattis alla fantastiska kvinnor, flickor, tjejer, tanter och kärringar- vår dag idag!! Yeyyy!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Systra di <3

Å vad det ska bli mysigt i Badhusparken idag!! Ses snart <3

2012-03-09 @ 09:09:16
Postat av: Systra di <3

Å vad det ska bli mysigt i Badhusparken idag!! Ses snart <3

2012-03-09 @ 09:10:29
Postat av: Emelie

Åh Harreguud va mkt snö!! Hihi Mysigt. Här kom ju lite i Skåne igår, men nu smälter det bort - Välkommen Våren ist =) Ska bli upp mot 10-15 grader i helgen - men njuuut fina av snö, sol, familj, mat och allt av livets goda! Fast, du är ju en sann livsnjutare så... =) Kramis!

2012-03-09 @ 11:06:01
Postat av: SysterMalin

Syrran: TACK för idag!! Blåsigt? LITE GRANN! :) haha! Underbart och träffa er i alla fall. Ha en mysig kväll! Puss o kram!



Ska det bli så varmt i helgen hos er..? Kul!! Här har det varit någon minus, men plusgrader nu på em. Perfekt skidåkarväder!

Lovar att jag kommer ha det kanon :) en livsnjutare, ja det är nog en perfekt beskrivning av mig! Det ska vara gott att leva. Vi brukar vara bra på det ihop du och jag :) njut av helgen med Oskar! Puss

2012-03-09 @ 17:11:15
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback