Äntligen dags för resa!

Publicerat: 2012-03-28 Kl: 07:13:10 | I kategori: Min dag

Nu drar vi iväg till Prag!!!!
Sitter på tåget nu, och om en timme är vi i Köpenhamn.
Väskan är packad, löparskor, kurslitteratur, superglatt humör och massa förväntningar är med!
Planet går kl 10, så vi hinner med och mysa lite på Kastrup :)
För övrigt gick slutbedömningen på praktiken riktigt bra! Fick med mig det finaste och högsta betyget hem. Det är en fin känsla att ha med sig!
Bara två pass kvar där nu... Så snabbt det gått!
Solen skiner fint från fönstret utanför, bra musik i öronen och känner mig superladdad för en härlig semester!!
Ha det superfint alla mina vänner!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback