Välkommen Kesella Citrus!

Publicerat: 2012-06-17 Kl: 21:55:41 | I kategori: Mat&Fika

Var och handlade och sprang på denna godbit, som ännu var en nyhet för mig.
Visst smaksatt kesella innehåller en massa socker. Orka bry sig om det. Inte jag i alla fall.
Så länge man inte äter det varje dag, man rör på sig och för övrigt äter näringsrikt samt välbalanserat - är jag inte det minsta rädd för att äta lite socker då och då.
Jag mår i alla fall lite extra gott i själen av det.
Jodå, visst smakade den fantastiskt! Väldigt frisk och gjorde sig ypperligt tillsammans med skivade jordgubbar. Perfekt som efterrätt, fredagsmys eller som ikväll då- jag var sugen på det :)
PROVA!
Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul att de släpper nya smaker. Själv äter jag inte laktos längre, men förr var vanlig min favorit. Det har dock kommit en laktosfri naturell kvarg så jag kanske får testa att spetsa min med cintron helt enkelt :)

Svar: Jag äter laktosfritt egentligen, men fuskar då och då :) Är inte allergisk, men mår inte bra av för mycket laktos, så jag har "råd" med det.Ditt förslag lät ju bra det med, kanske med citron, apelsin, vaniljstång och honung tro? :)
SysterMalin

2012-06-17 @ 22:13:16
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Hanna m

Mm det lät gott, den måste testas!! Lite socker dör man inte av ;)
Kul att det går bra på ditt nya jobb!! Och grattis till nya lyan, nu får du ju börja träna med mig och Ida, nära och bra!!
Kramar

Svar: Ja gör det! Ett bättre alternativ till grädde i alla fall :)Tack så mycket, ja actic ligger ju farligt nära nu!
Hoppas du också mår bra vännen!!
Kram
SysterMalin

2012-06-17 @ 23:13:19
URL: http://Litenh83.shapemeup.se
Postat av: Petra

Va? Tur man läser din blogg så man inte missar nåt. Detta låter ju fantastiskt gott. Låter ju definitivt som något vi måste prova!

Svar: Haha, matspanaren :) du kommer gilla den tror jag! Det får vi göra vännen! Ses imorgon. Kram!!
SysterMalin

2012-06-18 @ 11:45:43
Postat av: Västgötskan

Jag gillar hallon-kesellan. Kanske ska testa citrus också. Inte så söt. Tack för tipset! :-)

Svar: Jag är också ett big fan av den underbara hallonvarianten! Men som sagt denna var fin den med! Hoppas du såklart tycker detsamma :)
SysterMalin

2012-06-18 @ 20:06:34
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback