Väl godkänd!!

Publicerat: 2012-06-04 Kl: 14:23:45 | I kategori: Min dag

Kom precis från min slutbedömning, som gick strålande!
Bara fina ord och generöst med beröm över mig.. (känner mig ytterst osvensk som skriver så här, men ibland får man faktiskt höja sig sjäv lite! Det är vi alla dåliga på ibland.)
Resultatet blev väl godkänd samt högsta betyg i samtliga kriterier. Jag är så nöjd. ÄR HELT KLAR MED MIN UTBILDNING NU. Hinner inte med känslomässigt, men är så lycklig.
Ville bara dela med mig.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vad skönt, Grattis! Vad är det för utbildning?

2012-06-04 @ 14:47:53
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Emelie Ev

Grattis och Grattis! :) både till en bra tid och till en godkänd slutpraktik! Är inte alls förvånad för du är ju jätteduktig!!

Hoppas du får en fantastisk examensdag!

Kram

2012-06-04 @ 16:32:19
Postat av: Elin - Mamma till My

Åh grattis!!! Måste kännas superskönt! :)

2012-06-04 @ 20:07:47
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Systra di

Heeelt underbart!! Största grattiskramen till dig, fina, underbara syster <3

2012-06-04 @ 20:50:14
Postat av: SysterMalin

Cherie: Ja jätteskönt! Till sjuksköterska. Bara 3 dagar kvar :)



Emelie Ev: TACK, du är för gullig! För båda sakerna! Tror den kommer bli härlig hur den än bli. Så jäkla skönt att vara klar. Hoppas att allt är bra med dig och att löpningen går bra. Det börjar "dra ihop sig" inför startskottet :)



Elin: Tack snälla Elin, det gör det verkligen!



Marina: Största kramen tillbaka till världens bästa. Önskar du kunde vara här!! kärlek från lillasyster.

2012-06-05 @ 00:08:32
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback