Utbildning och jordgubbstårta

Publicerat: 2012-06-20 Kl: 17:53:37 | I kategori: Min dag

Hej vänner!
Hade en sån skön ledig dag igår. Ni vet, en sådan dag man både får lite gjort och även är spontan som gör att det finns plats för lite oplanerat.
Blev som sagt ett löppass. Kändes bra det med. Det enda som känns, är att jag får lite mer träningsvärk än vanligt. Sprang bara 6 km i lugnt tempo, inga höjningar eller så, men känner mig rätt så mör i benen idag. Men det var likadant efter förra årets mara. Det ger sig snart!
 
Hade en helskön kväll med Petra och Pernilla tillsammans med ett evigt plockande av tacos (inte alls igår för min del, var tidigt i våras senaste gången jag åt det tror jag), rosé samt jordgubbar med glass.
Fina grejer. Härliga vänner.
 
Fullproppad utbildningsdag idag.
Information om kirurgkliniken, hjärt- och lungräddning, akuta situationer, ergonomi osv. Givervis plats för massa fika...stor frukostbuffé, lunch samt riktigt härlig sommartårta nu i eftermiddag. Anar jag mutor tro.... :) Är så många härliga kollegor på avdelningen alltså, trivs så bra!
Bara ett pass till sen är det midsommar. Och jag som ska fira heeeela helgen lång, ska ju iväg på stort galej! 
Dags för kaffe nu känner jag!
Kram!
 
Musig middag från igår...
Förtrollande god citronkladdkaka (!!!) och marängtårta med grädde och jordgubbar.... 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, tacos vad gott! Det är ju typ ett år sedan jag åt det. Helt klart på nästa veckas matlista.
Trevlig midsommar!

Svar: Det är ju så gott. Ibland. Får inte bli för ofta, man måste känna en längtan efter det. Har aldrig förstått mig på det där "fredagsmyset" med tacos varje fredag. Säkert fantastiskt om man älskar det, men för mig får det nog dröja mellan gångerna... Tack och önskar dig detsamma!!
SysterMalin

2012-06-21 @ 15:41:18
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback