Semester, fast ändå inte

Publicerat: 2012-06-21 Kl: 23:51:16 | I kategori: Min dag

Jadå! Nu är man ledig minsann! OJSÅFINT!
Hade "semesterkänsla" på jobbet idag, då de flesta av oss var lediga i midsommar. Vi påminde snällt varandra om hur många timmar, minuter, sekunder...det var kvar innan det var dags att stämpla ut!
Dagen började väldigt rörigt, var på "kärl"-sidan. Med kärl- och urologpatienter. Vilket var nytt, samt att det hände en massa saker som gjorde att jag helt enkelt hann med...
Men så småningom hann jag ikapp, fick koll och sedan var det ett bra pass. Man blir så nöjd när man styr upp och tänker ut saker själv, så här i början :)
Ikväll har jag fixat en massa inför helgen. Men hann med en snabbträff med fina Challe i solen! 
Ska ju vara borta till söndag.. blir ju mycket planerade med kläder det..haha! 
Bara älskar att jag är ledig i tre hela dagar nu.
Hoppas att ni har nått skoj att se fram emot i midsommar, oavsett om jobb är inplanerat eller ej.
KRAM
Kommentarer
Postat av: Ina

Ber om ursäkt för mitt sena svar! Har vart sönderarbetad under veckan som gått =/ Ville tacka för din superfina kommentar! :D Det var en sjuukt underbar känsla med alla dessa fina priser. Overkligt! :D Måste pysa iväg nu, men ville även säga att du har en grymt fin blogg! Kommer att hänga här en del :D

Kramis

Svar: Hej! Men det var det lilla! Var så imponerad! Hoppas du kunnat varva ner från stressen på jobbet och firat midsommar! Tack snälla, roligt att höra! Och du, välkommen hit :)
SysterMalin

2012-06-23 @ 11:21:59
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback