Packa, flytta, bära...!

Publicerat: 2012-06-30 Kl: 23:16:48 | I kategori: Min dag

Hej vänner!
Så dålig uppdatering på bloggen, jag vet! Förlåt mig. En vecka fylld med jobb och en HELDAG med flytt idag :)
Skriver nu från min nya lägenhet!!
Det blev en smidig flytt tack vare fina vänner. Tack Daniel, Marcus och Sebbe! Ni är guld värda.
På 2,5 timme hade vi tömt i princip allt i den gamla lägenheten och lämnat det i den nya.
 
Hann ju bjuda grabbarna på middag med. Vad valde dom då tro? Burger King så klart. "Det blir väl lättast så" sa dom- Jo jag tackar. Lika lätt som att äta nått annat tänkte jagt..haha! Vet ju att dom älskar det, så självklart offrade jag mig.Det gick ingen nöd på mig heller precis får jag erkänna :) Nån gång ibland kan jag tycka att det är gott med hamburgare (egna är en helt annan sak...!!), den slank nog ner må ni tro.
 
Ikväll har jag fått riktigt i ordning, packat upp och fyllt skåp. Det är så kul tycker jag, man ser sina saker på ett annat sätt. Man får börja om på något vis. Har bara gått runt och njutit i mitt nya hem.
Imorgon ska jag hämta det "sista", (som alla vet brukar det vara ganska mycket... ) ska bli skönt att bli av med allt.
Hoppas ni har en bra helg.
Festen på jobbet var så trevlig igår, berättar mer om det imorgon.
Är nog första gången jag sätter mig ner ordentligt nu, känner riktigt hur det värker i benen...
Kram!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Åh vad kul med flytt :D

Svar: Ja det verkligen! Känner redan att jag trivs! Hoppas du har en härlig helg!!
SysterMalin

2012-06-30 @ 23:36:29
URL: http://mammacherie.se
Postat av: JHH

Skönt att komma i ordning :) Jag minns när vi flyttade för många år sedan. Vi flyttade till andra sidan samhället så det tog inte så lång tid och redan samma kväll hade jag packat upp mina saker. Ville så snabbt som bara möjligt få mitt rum att vara mitt rum.:)

Svar: Visst är det så. Lika bra att hugga tag i det, så kan man pyssla och inreda i lugn och ro sen. Skönt! Ha en fin Söndag!
SysterMalin

2012-06-30 @ 23:39:00
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Challe

Ska bli spännande o se din nya lya! Du vet att de bara e o ringa om du behöver hjälp! Kramen

Svar: Tack vännen! Ska snart bjuda hem er :) Kram!!
SysterMalin

2012-07-01 @ 07:43:38
URL: http://www.challekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback