Invigning

Publicerat: 2012-06-09 Kl: 19:43:13 | I kategori: Min dag

Då var det gjort, invigning av min nya cykel. Det var precis som jag tänkt mig - grymt!
Så jäkla skön, lättväxlad, bra stötdämpning och SNABB :)
Blev en tur (längre än vad jag tänkt mig!) ner till Åhus faktiskt och tillbaka. Tänkte bara ta "en sväng", men hallå strålande solsken och bra tryck i benen. Nehe, då är det bara att pinna på. Och så skönt det var!!
Har inte tränat sen maran, varken haft lust eller tid för den delen. Det hela slutade på 3,9 mil. Ojoj, nästan som att genomföra en ny mara. Fast hundra tusen gånger lättare :)
Cykeln får mer än högsta betyg i alla fall.
Var utsvulten bokstavligen talat när jag väl var hemma. Under tiden jag var ute kom jag på att jag bara ätit frukost idag (och ja.. godis efter det..) vilket kanske inte var så konstigt om min mage skrek.
Det bästa med att ha fest är att det (oftast) blir mycket mat över, och därmed äta alla goda rester!
Snabb dusch och sedan har det mumsats på grillade kycklingklubbor, västerbottenpaj, tzatziki, sallad, goda ostar...
Trevlig lördagskväll på er!!
Kram




Bästa examenspresenten!
Kommentarer
Postat av: MIRA

- Tusen tack superfina du, vilken underbar header du har :)

2012-06-09 @ 23:57:35
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt med cykling!

2012-06-10 @ 08:04:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: SysterMalin

Mira: tack så hemskt mycket!!



Hanna: ja visst är det härligt? Det går snabbt och man får vara ute :)

2012-06-10 @ 10:27:17
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Petra

Hörru, ställ in GPS:en på Lasarettsboulevarden på en gång :)

Dit ska den många gånger haha

Ses ikväll, för nu är det söndag :)

2012-06-10 @ 11:06:32
Postat av: SysterMalin

Petra: Men du, tror du? Är redan förinställd :) Mitt andra hem ju! Tack söta för ikväll <3

Puss

2012-06-10 @ 21:43:36
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback