4:06:42

Publicerat: 2012-06-02 Kl: 22:36:56 | I kategori: Träning & Motivation

Är så nöjd över dagen! Tror aldrig att jag någonsin har sprungit under dessa förhållanden. Konstant regn under hela loppet, motvind, kyla... Men det var bara att bita ihop. Och det gjorde vi ALLA.
Slog personbästa och kom i mål på 4:06:42!
Gladast är jag över att pappas vad höll och han stod emot smärtan och genomförde ytterligare ett av hans alla Sthlm-marathon.
Skriver mer imorgon, är för trött nu. Efter upptining (på flera timmar...), skålande, käkande hoppar jag snart i säng!
Grym insats av alla!!
Hoppas ni haft en bra kväll vänner!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Malouisen

2012-06-03 @ 09:29:09
Postat av: Malouisen

Grymt bra gjort!

2012-06-03 @ 09:29:58
Postat av: Katarina

Mitt lopp var inte alls lika snabbt, men det kan man inte vänta sig efter alla skador mm..

MEN - jag gjorde det. Så j..a stolt!

Och SJUKT starkt jobbat till dig! Heja heja heja! Ser fram emot att läsa mer ;)

2012-06-03 @ 14:16:10
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Elin - Mamma till My född - 11

Shit vad ni är duktiga!! Grymt bra!

2012-06-03 @ 19:18:38
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: SysterMalin

Malouisen: Tack så mycket. DETSAMMA!!! Uppdatera mig gärna framöver med din träning! För du har ingen blogg va? Hur känns benen nu?



Katarina: Grattis! Tyckte du var så duktig! Precis, du visste inte alls hur din fot skulle reagera under 42 km. GRYMT! Detsamma, ska bli kul och följa dig med!

Tack snälla för dina ord. Jag var nöjd och vet inte alls vad som hände, att jag sänkte min tid så mycket. Var väl förbannad på vädret :) Ta hand om dig nu!!



Elin: Tack snälla Elin!! Det var en hemsk men fantastisk dag :)

2012-06-04 @ 23:49:26
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback