Solen kom till löpningen!

Publicerat: 2012-07-12 Kl: 13:30:57 | I kategori: Träning & Motivation

Det här vädret alltså.. Vet inte hur ni har det i övriga Sverige? (sen vet jag ju att några av er bor utomlands!), men här i Kristianstad verkar det tydligen vara SVÅRT att bestämma sig om det ska vara fint eller regnigt. Ett evigt omväxlande. Måste sett sjukt roligt när jag bytte om hundra gånger innan jag skulle ut och springa innan.
Hoppade i och ur kläder, stack ut nosen för att känna på vädret, spanade efter regn.. keps av och keps på.. haha! 
När jag väl stack ut sprack det upp och blev soligt. Och tokvarmt (kul om man kunde vara nöjd någon gång..haha!). 
Blev 7 km i medelfart, och 2 kilo svett mindre ungefär. HÄRLIGT!
Lunch ute och nu är jag redo för en arbetsdag! 
 
Tack för alla fina kommentarer inför Berlin Marathon! 
Det blir mitt andra marathonlopp detta året. Sprang Stockholm marathon i juni också. Så därför ser nog träningen inför detta lite annorlunda ut. Tipsa gärna om ni varit med om samma sak, eller ja alla tips är välkomna såklart :) 
Ha en härlig dag!!
Kram
 
 
Haha, okej- trevligt!
 
 
Kommentarer
Postat av: Karin FoH

Härligt med en löpartur, men jag håller med om att vädret är väldigt ombytligt nu. Lite lurigt!

Kul att du ska springa Berlin marathon!

Svar: Visst är det. Omöjligt att veta hur man ska klä sig :) Tack så mycket, det ska bli roligt!
Trevlig helg!
SysterMalin

2012-07-12 @ 21:42:58
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Haha! Kände samma sak när jag skulle in till stan och cykla Kristianstad Runt.. På/av!!
Läst färdigt Born to Run om du vill låna den.. + en annan.. Är grymt sugen på att göra en mara nu efter alla böcker och inspirationen från dig.. Får använda mina skills till att förverkliga det =) Ha det gott!

Svar: Hur gick loppet? Jag jobbade ju, så synd. Hade velat cykla det. Hur var vädret nu då? Lånar den gärna en dag. nu kan jag ju läsa annat än kurslitteratur :)
Roligt att du är laddad, kommer du fixa fint. Men lyssna på vaden som strular för dig.
Trevlig söndag!
SysterMalin

2012-07-12 @ 22:38:23
URL: http://physis.se
Postat av: Cherie | Börja Spring

Ush ja det där vädret som var förra veckan var inte alls skoj.. Men denna veckan ser det ut som sol alla dagarna :D

Svar: Jag såg det! Själv ska jag ju hem till helgen, och där skulle det visst regna.. men äsch, man vädret är ju inte allt :) Hoppas du får sköna dagar i solen!
SysterMalin

2012-07-24 @ 00:13:03
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Härligt ändå att åka hem till familjen :) Ska också hem och hälsa på min familj i Hörby i helgen och äntligen ta mig upp och rida lite igen. Inser nu hur mycket man saknat hästarna :)

Svar: Hoppas att du hade det bra tillsammans med din familj, om än att det var längesen! Så du rider, kul. Har aldrig varit någon hästtjej, men det måste vara ljuvligt om man kan :) kram
SysterMalin

2012-07-25 @ 05:32:02
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback