Planerar för semester

Publicerat: 2012-07-10 Kl: 23:00:57 | I kategori: Min dag

Haft en riktigt skön ledig dag, som spenderats med en av mina bästa vänner, Petra. Vi har myst på stan, med god lunch och sedan mumsigt fika hemma vid. Jag har ju som bekant ingen semester i sommar...  Men vi planerar att åka iväg till vintern istället.
Till ett land långt bort bland många stränder och mycket sol. Vi spanar runt och funderar. Tar tacksamt emot aldernativ. Planerar att åka nu i december eller januari nästa år. Thailand, Malaysia eller Bali lockar mest.
Älskar verkligen att resa! Lätt ett av det bästa med livet.
Soliga dagar, varma nätter, god mat, äventyr, snorkla, upptäcka, fira, slappa, nya rutiner, läsa, dricka iskaffe, vila middag, leka i vattnet, utflykter, träffa nya människor, vara spontan. beskåda soluppgång och solnedgång.
Inga krav. Bara vara. Ta dagen som den kommer.
 
 
 
 
Vill åka nu, nu, nu , nuuuuu!!!
Kommentarer
Postat av: Hobbyfotografen

Hoppas du hade en bra dag! :)

Svar: Tack snälla! Det hade jag verkligen. Laddade batterierna lite! Hoppas du hade detsamma!
SysterMalin

2012-07-11 @ 00:36:42
URL: http://Http://bysaandra.webblogg.se
Postat av: Challe

Du får komma och kika i fotoalbumen jag har. har ju varit både i Malaysia och Thailand. Beroende på hur länge ni ska vara iväg så kan ni köra en kombo. Det är jätte lätt att resa mellan Thailand och Malaysia.

Kramar

Svar: Ja det måste jag! Har ju redan kikat innan, men gör det gärna igen! Jag och Petra kommer och intervjuar dig en dag :)Vi funderar som sagt på båda.
Hoppas att ni alla tre (!?!) mår bra. Snart dags att ses igen tycker jag!
Kram!!
SysterMalin

2012-07-11 @ 07:47:21
URL: http://www.challekarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Åh såna dagar är guld värda! Visst känns det ibland lite extra lyxigt att vara ledig en vardag? Semester på vintern är ju toppen! Jag och sambon åker till Maldiverna i november, längtar ihjäl mig! Har aldrig varit där innan men många har rekommenderat det. Hoppas du också hittar nåt härligt resmål. Bali kan jag rekommendera, en riktig pärla!
Ha en bra dag! Och tack för dina inspirerande löparinlägg :)

Svar: Visst är dom?! Jag tycker också det är skönt att vara ledig mitt i veckan, det är väl du med då och då?NEHE, ska ni? Där kommer ni få det riktigt bra. Jag vet rätt så många som varit där, och klassat det som det bästa resemålet de varit på. Härligt för dig att ha det att se fram emot!
Vi får se vart det bär av för oss. Det är ju kul att planera och se sig för också, innan man bestämmer sig tycker jag.
Önskar dig detsamma! Roligt att du tycker det!
SysterMalin

2012-07-11 @ 09:06:55
Postat av: Petra

Låter som Challe här har en del tips att utdela till oss :)
Iskaffe?! Det måste jag ju testa. Detta låter ju helt fantastiskt när man är på semester. Längtar till iskaffet!
Tack för en perfekt dag hjärtat. Puss

Svar: Det har hon, och vi ska förhöra henne en dag tycker jag :)MEN KÄRA NÅN, har du inte provat iskaffe? Frappé? VAD ÄR DET JAG HÖR?
Jag måste ju göra något åt detta hör jag ju, kanske redan på fredag :)
Tack själv hjärtat, en kanondag!
Snart är det fredag :)))))
Pussvo kram
SysterMalin

2012-07-11 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback