ÖSTERSUND OCH STORSJÖYRAN- JAVISST!

Publicerat: 2012-07-13 Kl: 18:33:12 | I kategori: Min dag

Nu är det bokat och klart! HEMVÄNDER 26-30 JULI!
Hem till fina Östersund och till Storsjöyran! Underbart!!
Till familj, kära vänner, festival och ledighet. Tack vare en kollega somordnat och fixat med byte så kommer jag iväg. Tack Johanna!! Är evigt tacksam.
Känns ändå som om jag får lite semester :) Wiiiiii!! 
 
Kan verkligen behövas efter dessa två dagarna. Hej övertiden...! Alla sköterskor satt kvar till 23 igår (skulle slutat 22...) samt övertid idag med. Jobba en fredag på en kava-avdelning är så där... Men det har gått bra i alla fall!
Skulle träna efter jobbet, men prioriterade att sova lite istället. Ibland får man känna efter vad som är bäst för en. Nya val imorgon eller hur?!
 
Nu gör jag helg (nåja, kvällspass imorgon, men får ändå sova ut!!). Blir god mat med Petra ikväll sen möter vi upp vänner tar vi ett glas på stan.
Trevlig fredag!!!!!
Kram
 
Är så glad, så glad, så glad!! 
Kolla bara vilka fantastiska artister. 
Kommentarer
Postat av: Katarina

Ibland måste man vila istället för att träna. Jag är tyvärr inne i en sån period, men man måste lyssna på kroppen.
Härligt med lite semester i juli :)

Svar: Ja man måste det. Idag är jag mycket bättre på att lyssna på kroppen om vad jag bäst behöver just då. Men du, samma här. Jobbar så mycket hela tiden.. Har ingen energi över. Men vi kommer igen du och jag! :)
Att åka hem ser jag verkligen fram emot. Ha en skön söndag med familjen!
Orken kommer säkert nästa vecka!
SysterMalin

2012-07-13 @ 20:27:48
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Västgötskan

Absolut är det så. Lyssna på kroppen!
Tror det är väldigt få som alltid tvingar sig till att träna VARJE gång, även om det låter så i bloggarna..... ;-)

Svar: Det tror jag med! Man är ju mänsklig. Och det är jag här på min blogg i alla fall :) Ha en härlig dag!!
SysterMalin

2012-07-14 @ 10:29:36
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Systra di <3

Å, vad kul!! Vad skönt att du får lite ledigt, det är du värd... Och roligt att få gå på Yran!! Längtar till vi ses <3

Svar: Tack syster! Längtar så mycket efter er. Är i stort behov av ledighet och kvalitetstid med er.Ringer ikväll!
Puss
SysterMalin

2012-07-14 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback