Morgon i nytt hem

Publicerat: 2012-07-01 Kl: 09:20:15 | I kategori: Min dag

God morgon!!
Visst är första natten och morgon i sin nya lägenhet något speciellt? Älskar det.
 
Ska snart iväg och hämta mina kläder (får andningsbesvär när jag tänker på hur jag ska få plats med allt... från 4 garderober till 2. Blir sannerligen intressant!).
Är så skönt att rensa och förvara tycker jag. Ren terapi för min del. 
 
Galet sugen på att träna, har nog inte tränat så här lite på länge. Blev 2 löppass i början av veckan. Har liksom inte funnits tid. Eller jag pressar inte in hur mycket som helst i alla fall. Hoppas jag får till något i kväll.
Hörs senare, ha en skön söndag mina vänner!
Kram
Blev go-frukost imorse- skivade jordgubbar, banan, cashew nötter och hallonkesella. Kaffe till naturligtvis.
Kommentarer
Postat av: Malin | Mamma - Träning - Mode

Jag håller med dig, första natten i nytt hem är verkigen speciell! Hoppas du kommer att trivas vännen <3

Här borde jag också ta tag i rensning, skjuter och skjuter på det... Hihi :)

Kram!

Svar: Ja visst är den! Känner redan att jag kommer göra det :)Hoppas du haft en bra helg gumman!
kram!
SysterMalin

2012-07-01 @ 10:17:57
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Katarina

Grattis till nya lägenheten. Jag förstår precis detta med kläd-ångesten . Mina killar flyttar om en månad och äntligen (efter 3 år av ångest) får jag plats med allt igen... Just nu ramlar det saker ur precis alla skåp och garderober ;)

Svar: Tack snälla du. Jasså, är det dags? Nått positivt, att du får plats med kläderna då :) tro det eller ej, men kläderna fick plats! Slängde faktiskt en del med. Hoppas din söndag varit bra!
SysterMalin

2012-07-01 @ 12:29:33
URL: http://brakatarina.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Älskar också att rensa! :D

Du får gärna rapportera in din 5km-tid till utmaningen under dagen! :)

Svar: Jag med!! Blev tyvärr inte så mycket träning idag. Blev nog 2 mil denna vecka sammalagt. Får försöka en annan gång :)
SysterMalin

2012-07-01 @ 12:36:20
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Li

Ja första natten är vekligen speciell,jag älskar att flytta,jag har gjort det 10-12 gånger i mitt liv.Hoppas du kommer trivs i nya lägenheten!:)

Svar: Tack snälla! Jag trivs redan, så det lovar gott! Välkommen hit!!
SysterMalin

2012-07-01 @ 14:34:54
URL: http://smileyouarealive.blogg.se
Postat av: Ina

Vad mysigt! :)

sv: hahaha! Ja men visst blir man som skalman med all mat, träning och sömn som behövs :P HAhaha!! Klockrent att du är likadan med alla förbannade burkar man har med sig varenda jäkla dag! hahaha :D

Svar: Det är det :)
Jo tack. Verkligen! Köpte ett nytt gäng med burkar idag. Med olika färger på locken såklart :)
SysterMalin

2012-07-01 @ 17:30:13
URL: http://inas.se
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Tack för en bra dag! Det blev ingen löpning ikväll för min del... blev jordgubbar och många skratt med familjen istället =)
Får ta en runda imorgon istället!
Lycka till imorgon!

Svar: tack själv Daniel! Är SÅ tacksam. Fint med både mat och fika idag med :) Det gjorde du rätt i. Du har ju styrketränat så det räcker, med alla mina möbler du burit :)
Det är en dag imorgon med!
Kram
SysterMalin

2012-07-01 @ 21:24:32
URL: http://physis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback