Kör på

Publicerat: 2012-07-09 Kl: 20:32:54 | I kategori: Min dag

Äntligen är jag ledig imorgon. Känns som fredag nu i eftermiddag :) 
Har haft det bra på jobbet i helgen och idag. Börjar komma in i det känner jag. Har så bra kollegor som backar upp om det skulle vara något, känns som ett bra stöd.
 
Blev ett skönt löppass efter jag slutat. Kändes så motigt att sticka ut, men har vilat sen loppet i fredags så innerst inne var jag sugen. Men ni vet hur det är, slappnar man av för mycket och sätter sig ner i soffan så kommer tröttheten och attackerar en. Det hade den inget för denna gång, moahahahaaa! Körde ett snabbt kort pass, kändes mycket bra i benen.
Jo, jag såg att jag kom på 29:e plats av 97 på loppet. (Kvinnor 10 km) Det var kul :)
 
I morgon ska jag äntligen få träffa min Petra igen, som varit på äventyr hur längesen som helst känns det som... får se vad för mys vi hittar på.
Nu ska jag bara fixa lite här hemma, koka mig lite kaffe (Om jag kan dricka kaffe så här sent..? JA! Som stor konsument märker jag ingen skillnad..) sen slänger jag mig framför en film.
Njut av kvällen hörrni!
Kram
 
 
Kör på hårt vänner! 
Kommentarer
Postat av: Camilla - Millasträning

Åh njut av din lediga dag imorgon. Å ja e precis likadan med kaffe, tid spelar ingen roll!

Svar: Tacks snälla Camilla! Och jag hoppas att du har det tokbra på din semester!!
SysterMalin

2012-07-09 @ 22:34:39
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Petra

IDAG ÄR DET TISDAG!

Svar: Ja tänk för det är det!! Ses om en stund gumman!
SysterMalin

2012-07-10 @ 09:09:56
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vilken bra placering :) Jag tänkte att jag skulle springa där nästa år :D

Svar: Tack snälla!Nej va roligt! Då måste vi ju ses :) Milen som gäller då väl? Under 40 eller vad var det du sa :) ? kram
SysterMalin

2012-07-10 @ 10:48:30
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja men absolut måste vi ses då :) Ja det blir milen och förhoppningsvis under 40 om jag får önska :) Haha Kram

Svar: Bestämt!Och ja, ha det som mål! kram
SysterMalin

2012-07-10 @ 14:53:28
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback