Hurra för ingenting!

Publicerat: 2012-07-20 Kl: 10:46:16 | I kategori: Min dag

Vad jag uppskattar de små sakerna ändå. Som sovmorgon. Sitta och äta frukost länge framför dator eller nyhetsmorgon. Mycket kaffe.
Brukar ofta lyxa till det och baka lite nytt bröd (som scones till exempel, jag menar hur fort går det inte egentligen? De gräddas i ugnen och blir klara medan du sätter på kaffe och fixar med det andra!)
Om man känner för det så går det ju att göra dem liiite nyttigare: som olivolja istället för smör, kesella och ägg för lite mer protein samt grovt mjöl och havre istället för vitt mjöl. Fantisera! Smaksätt med kanel, kardemumma, torkade frukter,  hallon eller blåbär...!
 
Och så även denna morgon. Njuter bara av stunden.
Snart dags att ta tag i dagen. Snart. Inte än...snaaaart. 
Kram så länge!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Alltid skönt med sovmorgnar.Själv försöker jag ladda för en Löprunda.Ibland är det svårt att komma igång.Brist på sol.

Svar: Visst är det underbart? Hoppas du kom iväg på en liten tur mellan alla skurar.. hopplöst väder nu ju! Jag stack ju ut en sväng sen, och hann undan det i alla fall :) Ha en bra söndag!
SysterMalin

2012-07-20 @ 12:11:36
Postat av: Tess

Åh bästa stunden på dagen ju!

Svar: Älskar morgonen jag med :) Frukost mys är det bästa!
SysterMalin

2012-07-20 @ 12:53:23
URL: http://Theresiast.blogg.se
Postat av: Sanna

Vilket härligt inlägg! Idag säger jag hurra för att jag har haft en lugn skön semesterdag utan måsten :)

Svar: Tackar :) Hurra för dig med då ju! Hoppas semestern fortsätter så också. Även att solen skiner på dig!!
SysterMalin

2012-07-20 @ 15:47:41
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Lena

Hej! Unnar dig verkligen sovmorgon efter gårdagens ätande och mysande!!! Längtar redan till nästa gång! Puss!

Svar: Haha, TACK vännen :) Superhärligt som vanligt! Ses snart igen tycker jag. Galna planer vi smed, haha! Tack igen för den fina presenten!! pussokram
SysterMalin

2012-07-20 @ 16:41:18
Postat av: Västgötskan

Helt sant. Kloka ord! :-)

Svar: :) Ha en härlig söndag!!
SysterMalin

2012-07-20 @ 20:02:22
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Li

Jag håller verkligen med, lång frukost framför Nyhetsmorgon är inte fel, dock var det väldig lång tid sedan jag hade det...mycket kaffe är också ett måste!:)

Svar: Nej jag älskar det! Jag unnar mig det så fort jag har möjlighet. Hoppas du får till det snart. Kaffet ja? Verkligen :) Njut av helgen!
SysterMalin

2012-07-20 @ 20:07:54
URL: http://smileyouarealive.blogg.se/
Postat av: Li

Jag håller verkligen med, lång frukost framför Nyhetsmorgon är inte fel, dock var det väldig lång tid sedan jag hade det...mycket kaffe är också ett måste!:)

2012-07-20 @ 20:07:54
URL: http://smileyouarealive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback