Ojoj...

Publicerat: 2012-01-26 Kl: 22:53:38 | I kategori: Min dag

Väldans vad svårt det ska vara allt detta med webb-design och få till nått vettigt på en blogg då!!! Får ju inte alls till det här med header, får väl ta hjälp av mina expert-vänner :)
Riktigt påfrestande för hjärt och kärlsjukdomar detta... får stundtals sammanbrott när saker och ting försvinner!
Så länge får jag ha den här standardmallen, även om den kan kännas lite töntig. Jaja, jag är ju igång i alla fall!
Pratade med Mona innan ikväll och hon frågade om det var JAG på bilden, den där tösen i USA flaggan...N-E-J :) Sötis där!
Idag har dagen fyllts av föreläsningar av "Vårdplanering i kommunen" och "Gerialtrik". Nyttigt såklart, men kan bli lite långtråkigt att lyssna på en hel dag.
Skönt och friskt väder tog mig ut på en promenad, så skönt att det äntligen är lite kallt här nere i Skåne!
Blev finmiddag av kycklingfilé med soltorkad tomat och västerbottenost tillsammans med en smarrig avocado och tomatsallad! har bakat så goda råg och kesellafrallor, så det blev till kaffet sen!
Imorgon är det freeeedag!! Bästa dagen på veckan! Blir en heldag med föreläsning, sedan ett löppass tänkte jag. Kvällen spenderas med fina vänner!
Sov gott där ute!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback