Sol i sinne

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 10:08:36 | I kategori: Min dag

Hej vänner!
Hoppas ni haft/har en bra helg?
Nämnde ju tidigare min enorma hemlängtan, så igår gjorde jag något åt det och bokade biljetter hem!!!!
8-12 mars går tåget hem till mitt älskade Östersund! YEY!!!
Ser fram emot att bara vara ute, åka massor av längd, kramas med familj och vänner, gå promenader med Rocky, busa med dom små, hänga i solstolar i badhusparken, långfika med Lina, äventyr i Åre... Som jag längtar!!
Idag är det ju även en solig och fin dag, verkar inte som det blåser så mycket idag som det gjort dom senaste dagarna här.
Igår kväll skulle jag hem till min Petra för sedvantligt helgmys, men kände mig totalt ur form. Frusen, dödstrött, magont.. La mig tidigt och sov 10 timmar inatt. Känner som en ny människa idag, så det var nog sömnbrist som jag led av...
Har precis ätit frukost och väntar nu på att Daniel ska komma hit, för vi ska springa lite innan jag börjar jobba.
Ha en härlig söndag alla fina!
Kram
Fina Östersund.
Hoppas på finväder och bra klimat i spåren när jag kommer hem!
Kommentarer
Postat av: jonna

och så längtar du efter att få komma till åre och få åka längd med mig och mysa massa här!!

2012-02-27 @ 18:35:00
Postat av: SysterMalin

Ja vännen, det gör jag verkligen!! Saknar ju alltid dig jueee! Läste att det blir vasan för dig nästa år? Kanske hänger man på :) tjejvasan i alla fall...

kram <3

2012-02-27 @ 22:44:24
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka underbara bilder!!! Lovely =)))

2012-02-29 @ 06:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback