Piggelin!

Publicerat: 2012-02-17 Kl: 07:54:50 | I kategori: Min dag

Var det inte jag som hade sovmorgon? JOOOOOOO!

Vad gör jag då vaken 06.57? Kan man undra.

Försökte förgäves att somna om, utan framgång. Så jag gick upp och gjorde gofrukost med yoghurt, macka och kaffe tillsammans med mitt älskade nyhetsmorgon.

Även fast man vaknat tidigt, så är det halva grejen att man kan tussa runt i lugnt och ro att pyssla ihop frukost. En lugn och fin start på dagen.

Ikväll är det dags för musikal!!

Så spännande att se vad min vän Emil Sigfridsson har åstadkommit i denna produktion. Hans 5:e uppsättning på Kristianstad teater, jag är så imponerad av hans ambition och begåvning. Jag har haft äran att vara med i 2 av hans produktioner som dansare i "Tarzan" och koreograf i "Rent". Helt fantastisk människa!

Det betyder att det bli många kramar bland mina musikalkollegor och vänner. Får även träffa min Åsa (Regissör för "Aida", "Tarzan" och "Rent") en person som jag tycker väldigt mycket om. Som jag träffar pinsamt lite...tyvärr!

Har ju många vänner i ensemblen, skulle vilja ge presenter till alla i mängder. Men där rök den lönen ungefär. Så det får bli något till alla. Förmodligen det som uppskattas och förbrukas mest under föreställningar- godis. :)

Upp och hoppa nu! Har mycket jag ska hinna med innan jag ska iväg.

Ha en fin fredag!!!

Yoghurt, musli, kanel, apelsin, gojibär, pumpakärnor, hackade nötter och russin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback