Långfrukost och promenadplaner

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 10:21:49 | I kategori: Min dag

Måndag och ny vecka!
Vaknar med väldans fint väder. Tänkte nu efter jag ätit frukost ta en skön promenad ute. Det är ju ett evigt diskuterande om man ska äta före eller efter frukost. Hur andra gör bryr jag mig inte om.
För mig, att den där lilla risken att bränna mer fett innan frukost, fruktansvärt obetydlig. Jag tar en promenad för att jag vill, få frisk luft, dagsljus, rensa tankar och njuta av tillvaron. Ingen powerwalk på nattens fasta med tom mage där jag i princip hungrar ihjäl och bara tänker på vilken frukost jag ska äta när jag kommer hem. Det skulle förstöra hela min upplevelse i alla fall. Men som sagt alla gör som man vill!
Sen är det dags att bege sig till praktiken för arbete mellan 14-22. Ska träffa min riktiga handledare idag för första gången, hoppas det går bra!
Önskar er en härlig måndag och en bra start på denna vecka!!
kram
Tack ännu en gång för en fin helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback