Kvalitet med mig själv!

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 17:55:33 | I kategori: Min dag

Så var denna helgen över.
Hoppas att ni har haft en bra sådan! Min har gått snabbt fast ändå inte..
Har haft praktik både lördag kväll och söndag dag. Det har varit ganska mycket på avdelningen så jag känner mig en aning trött nu.
Har hamnat på en avdelning som gärna piffar till helgen och vardagen med diverse bakverk, godis och choklad. Och givetvis har jag bidraget med en insats, hela helgen!
Men det bliiiiir faktiskt lite guldkant, i love it! ;)
Det bästa med att träna är att det ger utrymme för lite godsaker!
Som sagt har jag parkerat här hemma nu. Har kvalitet med mig själv, lite film och detta: Mums!!!
(Hoppas ni är lite extra snälla med er själva ikväll med!)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback