Kärlek

Publicerat: 2012-02-14 Kl: 07:41:02 | I kategori: Min dag

God morgon!
Själv har jag varit uppe i snart två timmar.. vaknade tidigt och har suttit och pluggat sen dess. Idag är det seminarium i skolan där vi har granskat ett patientfall kan man säga. Gjort en vårdplan och åtgärder för en patient efter (och under) vårdtiden. Området ska beröra den onkologiska, i livets slutskede. Jag har tagit ett verkligt fall med en patientent med långt gången prostatacancer och undernäring. Känns bra när man kan ta något från det verkliga livet, i verksamheten, att arbeta med. På så sätt lär man sig att förstå och jobba för en säker vård i framtiden. Är ju så viktigt att det går rätt till och blir så bra för patienten som möjligt!
Ser ut att bli en lika fin dag idag. Helt fantastisk dag igår ju!
Snacka om att bli pigg och fylld av energi av det fina vädret!! Hade massa ork igår efter föreläsningen. Städade, handlade och fixade massa små tråkiga saker. Som att fixa i garderoben och rensa tråkiga högar :) Nu är det finfint här hemma!
Gjorde en svingod kycklinggryta till middag, med massa örter och vitlök.
IDAG FYLLER MIN BÄSTA PETRA ÅR!!!!!
Hoppas du får en helt fantastisk dag min fina vän!!! Dig ska vi fira och mysa med ordentligt på lördag. Längtar!
Nehe, dags att inta dagens andra frukost :) Har ju varit vaken sen 05.30... Blir väl en smaskig gröt med massa frukt och nötter.
Ha en fantastisk dag och jag önskar att jag kunde vara med alla mina underbara människor i mitt liv idag. Tänk om ALLA kunde vara på samma ställe. Men jag tänker på er!!
Glad alla hjärtans dag mina älskade familj och vänner.
Är dagligen tacksam över att jag har er i mitt liv.
(Bilden togs av min kära syster när vi var på Rhodos)
Kommentarer
Postat av: Petra

Min fina vän! Nu har jag oxå hittat hit och så fint du skriver. Riktig mys-blogg. Fortsätt med det :) Puss & kram!

2012-02-16 @ 23:30:14
Postat av: Systermalin

Välkommen hit min sköna :)

Imorgon är det LÖRDAG! som vi har väntat?! Men vi hörs ju idag :) kram!

2012-02-17 @ 07:28:32
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback