Hjärtedag med hjärtat

Publicerat: 2012-02-16 Kl: 22:29:55 | I kategori: Min dag

Efter en full dag på skolan minst sagt, kom jag hem helt slut. Seminariet gick jättebra, fick mycket bra feedback. Roligt!

Skulle "bara vila i 30 min" när jag kom hem. Som blev i TVÅ TIMMAR. Hade tydligen inte aktiverat alarmet. JAHA?!

Men övertygade mig själv att jag säkert behövde det. Man ska ju vara snäll med sig själv.

Med tanke på att vi slutade ganska tidigt, så hann jag slänga ihop en middag bestående av en bedårande lasagne för att sedan gå hem till Emelie när hon slutat. Vi skulle ju ha en helkväll för att fira alla hjärtans dag!

Precis så underbart som alltid att vara med henne.

Bästa sättet att fira alla hjärtans dag på? Med en av mina bästa vänner, Emelie såklart! Mysigt och typsikt oss att fika på te & kaka (I detta fallet hemmagjorda kanelbullar av Emelies husliga pojkvän Oscar..tackar tackar)..lite choklad slank också ner såklart :)

Tillsammans med detta: massa prat, peppning, planer, minnen, skratt och deeptalk. Du och jag gumman.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback