Effektiv dag!

Publicerat: 2012-02-05 Kl: 22:30:00 | I kategori: Min dag

Halloj!!
Hoppas att ni har haft en bra helg allihop! Min har varit underbar. Den har känts väldigt lång, mycket innehållsrik. Höljdpunkten i lördags var kvällen hos Petra såklart.
Vi lagade fisk och skaldjurssoppa med saffran, vitlöksbröd, vin, "Gino" fast med toblerone och hackade nötter och massa frukt i bär.
Blev som vanligt mycket skratt, framtidsplaner och skvaller :) Bästa Petra!
Melodifestivalen var bra tyckte vi med Loreen som favorit!
Idag har jag varit supereffektiv hela dagen.. Blir typ trött när jag ska berätta om den.. Jag har storhandlat, lagat gulaschsoppa, fisk och müsli bland annat.
Sen har jag varit inne i stan och fikat med en kompis, tränat (Bodycombat för första gången, skitkul!!) och städat lägenheten...
Tur att jag är ledig imorgon, så kan jag ha söndag och veckans vilodag då :)
Trevlig kväll!
Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback