Bokat och klart

Publicerat: 2012-02-27 Kl: 23:02:22 | I kategori: Min dag

Haft en bra dag på praktiken idag. Sakta med säkert går det framåt.. Känns ibland som det är fantastiskt mycket att hålla koll på och kunna. Och tiden bara rusar förbi. Snart har jag gjort 3 veckor där.. alltså "bara" 6 veckor kvar. Men med tanke på vad jag lärt mig under dessa veckor så bör jag ju vara lite mer i fas :) Min handledare, Emelie, är i alla fall kanon!
Efter jag slutat blev det mys hos Petra med mycket god middag (SOM ALLTID NÄR PETRA FIXAR) och finkaffe.
Till detta så bokade vi äntligen vår Prag-resa!!
28/3-2/4 befinner vi oss i Prag för att ha en skön semester och springa Prag halvmarathon. Ser sååå mycket fram emot det! Vi lyckades tillslut bestämma oss för ett hotell som jag tror blir riktigt bra. Lägger ut bilder imorgon.
Nu är det ju Vasaloppstider, bra kämpat alla som åkte öppet spår idag!!!
Får ju villigt erkänna att man blir lite sugen någonstans på att vara med. Har en kluven känsla, faktiskt i flera år. Tycker att 9 mil är liiiiite för långt, och speciellt när man bor i skåne och inte har tillgång till att träna så mycket skidor.
Men kanske tjejvasan skulle vara något? Då får man ju känna på atmosfären och så :)
Imorgon är jag ledig!! Så himla fint, ser mest fram emot att träffa mina fina vän Lena för lunch!
Sov gott ni alla fina!
Kram
Fyllda pitabröd med tacokryddad kyckling, ruccola, avocado, tomat, paprika, champinjoner, rödlök, salsa, majs och soltorkade tomater.
Kommentarer
Postat av: Daniel V

Låter mysig med Prag!

Skönt att ha lite lopp att träna till med jämna mellanrum för att hålla igång ångan.

2012-02-28 @ 08:24:28
URL: http://physis.se
Postat av: SysterMalin

Haj Daniel! Tack för senast! Underbart.

Ja, det ska bli så kul att komma iväg och springa loppet!

Hörs om hur vi gör i veckan.

2012-02-28 @ 10:11:16
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback