Äntligen!

Publicerat: 2012-02-16 Kl: 22:49:00 | I kategori: Meningen med mitt liv

Äntligen så är denna vecka över! Har inte varit ledig sen förra måndagen, och nu väntar 3 lediga dagar som är laddade med massa trevligheter!

Äntligen har mamma och pappa landat i Sverige välbehållna efter 2 veckor i sooooligt Thailand!

Äntligen ska jag få se "Sound of Music" - smygpremiär imorgon!! Har längtat så!!

Äntligen blev en fika/middag av med Alexi. Har inte träffats sedan höstas..illa, illa. Men nu blev det av, vilket var mycket trevligt!! Intag av god kycklingsallad på "Nostalgia".

Äntligen är det snart lördag och vi får äntligen fira och festa med våran Petra! (och kanske, kanske ska jag våga föreslå om vi kan ha på melodifestivalen i bakgrunden...hihi)

Äntligen är det snart vinterstudion!

align: center;">Äntligen 3 dagar med sovmorgon och långfrukost.

Äntligen har jag kommit på en rolig och trevlig grej jag ska göra lite senare i år!

Äntligen börjar jag komma in i praktiken och börjar landa i det hela. Fortfarande världstrött när dagen är slut och fullproppad med information. Men det känns som jag reder upp det :)

Äntligen har jag ett nytt projekt på gång :)

Äntligen känns det som om våren är på väg!

Äntligen är det snart morgon och dags för kaffe!!!

 

Kärt återseende med min fina vän Alexi!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback