I´M BAAAAAAAAACK!!! :)

Publicerat: 2012-08-15 Kl: 17:10:24 | I kategori: Min dag

HEJ VÄNNER!!
 Nu är jag tillbaka ifrån ett långt (nåja, rätt så långt...!) oplaneat, sjukdomsrelaterat, ledighetsrelaterat, trötthetsrelaterat... uteblivande bloggande. 
Är för trist för er att babbla om det, men nu är jag här i alla fall. Nu är jag frisk och piggelin. Skönt!
Vet inte vart jag ska börja riktigt. Men trippen hem till Östersund var kanon, som vanligt. Lars Winnebäck var magisk. Helt fantastiskt.
På vägen hem blev jag kanonförkyld, och mer sjuk när jag väl var i Skåne igen... 
Jobbet rullar på. Träningen har stått stilla. Men jag mår bra. Mycket bra. Väldigt bra faktiskt :)
 
Hur mår ni?!! Jag har faktiskt saknat er! Hur har ni det i sommar?
 
Slänger i mig lite mat här, sen är det TRÄNING som gäller!! CX pass (les Mills variant på core) samt ett spinningpass efter det. 
Tog första löpsteget på nästan 3 veckor igår, kändes bra. Har inte tappat för mycket faktiskt. 
Lite kaffe hinner jag med nu tror jag också :)
Hej så länge!
 
Massa kramar!!!!
 
Kommentarer
Postat av: Malin | Mamma - Träning - Mode

Tjihooo! Välkommen tillbaka till blogglandia :)
Kram!

Svar: Tack sötisMalin!! Hoppas du har det bra i sommar!! kramkram!!
SysterMalin

2012-08-15 @ 21:25:41
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Anonym

Äntligen!!!! :)

Svar: kram ;)
SysterMalin

2012-08-15 @ 23:02:28
Postat av: Challe

Saknar dig, ses snart?! Kram

Svar: Saknar dig med!!! Gärna det! Jobbar i helgen, men till veckan? Stor kram!
SysterMalin

2012-08-16 @ 09:40:05
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Agnetha

Skönt att du är tillbaka,saknat dina inlägg.Man blir ju lite orolig.

Svar: Tack snälla Agnetha! Glad jag blir! Har du varit flitig med träningen i sommar? Inte behöver du vara orolig :) Nu är jag frisk! kram
SysterMalin

2012-08-16 @ 11:17:26
Postat av: Emelie Ev

Hej!
Skönt att höra att allt är bra med dig!
Kram

Svar: Hej!! Kul att höra från dig med!! Hoppas du också mår bra! Hoppas löpningen håller i sig? :) kram!
SysterMalin

2012-08-16 @ 12:35:47
Postat av: Frida

Inte en dag för tidigt!! Saknat :)

Svar: Tack snälla! Har saknat mina bloggvänner med <3
SysterMalin

2012-08-16 @ 17:40:56
Postat av: Malin

Vad roligt att du bloggar igen :) Hoppas du får en bra helg! Här hemma ska vi bara slappa framför någon film. Midnattsloppet imorgon, ett av de roligaste loppen enligt mig! Skönt att du kan träna igen. Snart marathondags igen va?
Kram!

Svar: Hej Malin :)Åh är det dags imorgon!! LYCKA TILL! Ska tänka på dig! Låter som en bra uppladdning! jajemen, dags för Berlin snart. Alltså jag måste lägga in en växel känner jag...! Närmar sig minst sagt! Ha det fint! kram
SysterMalin

2012-08-17 @ 18:56:23
Postat av: smileyouarealive.blogg.se

Välkommen tillbaka!Hoppas du har haft en underbar sommar:)

Svar: Tusen tack :) Det har jag! Inte riktigt som mina somrar varit tidigare, men är ändå nöjd. Hoppas du har det bra och att träningen går bra för dig!! kram
SysterMalin

2012-08-17 @ 19:44:29
URL: http://smileyouarealive.blogg.se/
Postat av: Elin

Yeah! Som jag väntat!! ;)

Svar: Kära Elin! Du är för söt!! Spanar ju in dig med! Hoppas att repen går bra, är så sugen på att se musikalen NUUUUUUU! Du är säkert enastående. Puss!
SysterMalin

2012-08-18 @ 17:13:40
URL: http://eliniver.blogspot.com
Postat av: Emelie E

Åhh äntligen lite trevlig läsning igen=) som jag saknat! Hoppas allt är bra med dig vännen? Själv har man precis börjat återhämta sig från den mindre chocken att man numera faktiskt är tvåbarns morsa ..Jisses ;) Hoppas vi kan klämma in en liten träff snart, vill ju höra om din sommar live oxå.Kramen

Svar: Fina vän! Så bra :)
Allt fint här. Måste träffa er, så längesen!!! Varför blir det alltid så här med oss..? :) Klart vi ska ses! Hör av mig. Kram!
SysterMalin

2012-08-23 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback