Seg start med nu så är man igång!

Publicerat: 2012-04-22 Kl: 14:04:59 | I kategori: Min dag

Söndaaaag! Härligt va?
Har haft en fin helg av blandad kompott. Känns fortfarande som om jag inte riktigt vaknat än.. fint de när klockan är nästan två på em :)
Tänkte göra ett ryck för att ta mig ut och springa, så jag hoppade i kläderna, öppnade dörren- SPÖREGN.
Nehe, stängde den kvickt. Hade ingen lust att bli vare sig blöt eller nerkyld.. vill inte dra på mig någon tråkig förkylning nu. Så jag satte på en ny kanna kaffe och pysslade med lite annat :) äsch, söndagen är väl vilodagen? hihi. Ny vecka, med ny träning kommer ju!
Nu ska jag snart in till stan för att träffa en vän, och sedan blir det Handboll i arenan med min fina Challe som bjudit med mig. Får även äran att hänga med Ida och Hanna, blir mysigt!
Fortfarande regn ute, tar fram mitt extra stora vuxna paraply och beger mig ut.
Ha en skön söndag vänner!!
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback