Tom i bollen

Publicerat: 2012-04-13 Kl: 21:50:37 | I kategori: Min dag

Vilken dag. Tentan är skriven och nu är det bara till att vänta. Är alltid en märklig känsla efteråt. En tomhet, rastlöshet, trötthet och frustration. Man vill ju bara veta hur det gick! Väntar med spänning i två veckor.
Det var såklart en stor tenta med mycket blandat innehåll. Bland annat  hjärtstopp, blodtrycksmätning, dödsfall, komplikationer, HLR, läkemedel, lagar, provtagning, hypertoni, rådgivning för egenvård vid olika sjukdomar, läkemedelsräkning, hjärtinfarkt, palliativ omvårdnad och massa annat som jag förträngt långt bak nånstanns.
Ingen aning om hur det kan ha gått. Mycket kändes jättebra, men missade på en del grejer. En del saker som jag VET att jag kan, men glömde och en del saker som jag inte minns hur det var osv...
Efteråt stack jag och Johanna och "firade" (eller rättare jämförde exakt varje svar vi kunde komma på, motiverade varandra till att vi skulle klara det!) på Bagels.
Jag åt min älskade lax-sallad som jag äääälskar.
Blev ett löppass på gymmet efter det. Så jäkla bra gick det! Massa ös och energi som skulle ut tydligen.
Svettades nästan som jag skämdes efteråt, haha!
Älskar att ta ut mig!
Till middag blev det en grym kycklingpasta med spenat, vitlök och hyvlad parmesan. JAJEMEN- grymt gott! Lägger ut receptet imorgon. Halvligger framför Tv:n och funderar på att sova snart :) Totalt slut och imorgon väntar en massa trevligheter!!!!
Trevlig Fredag!
Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback