Startbevis & Valborg

Publicerat: 2012-04-30 Kl: 19:15:36 | I kategori: Min dag

Hej vänner!
Hoppas ni har det väl ute i värmen! Här nere är det rena sommaren :)
Ännu ett steg närmare min examen när jag igår lämnade in min uppsats. Det går liksom framåt nu, underbar känsla.

Har det gott på min praktik med. Nu har jag "ansvaret" över nästan allt och min handledare ger mig mycket ansvar vilket är så kul!

Blev lite styrka på gymmet efter praktiken sen middag i solen. I brevlådan väntade även STARTBEVISET för Stockholm Marathon! 33 dagar kvar nu :)

Nu sitter jag på bussen på väg till en hög med härliga vänner. Dags att fira Valborg!
Ha det så trevligt i afton!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback