Påskkramar med familjen

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 13:45:07 | I kategori: Livets fina ögonblick

Kram med min Mosters flicka, Nina!
Syskondag, med syrrans mumsiga äppelpaj,  (Man kan likna henne med Leila, ALLT hon bakar är farligt gott!), syskonsnack,
vi passade på att bli klippta och hänga lite med syskonbarnen :)
Min bästa Mona var hos oss i Påsk, vilket jag blev sååå glad för. Nu är jag fylld med Mona-boost för denna gång.
Vi hann med en massa trevligheter :) Något av det bäst jag vet är att vara med henne.

Så här såg de flesta kvällar ut. (Tända ljus och brasa, massa godis och skönt slapp..) Gör ju under för själen. Och även något trivselkilo på köpet. Men än sen? Det ger mer än det kostar i längden.
Hoppas ni också njöt på erat sätt i Påsk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback