Mot ledigheten!

Publicerat: 2012-04-05 Kl: 16:08:49 | I kategori: Min dag

Nu har jag PÅSKLOV!!!
Nyss hemkommen från en heldag i skolan, sista föreläsningen på dessa år tror jag. Påbörjar nästa praktikperiod på onsdag nästa vecka. Ringde och pratade med sköterskan där, som verkar jättetrevlig! Så skönt med ett sånt första möte.
Så nu väntar massa lediga dagar? Njaaeee.. det beror väl på hur man ser det. Jag har "uppehåll" från skola och praktik, men största tentan är ju om en vecka. Så speciellt ledig känner jag inte mig egentligen. Men hur som helst ska jag ju åka hem imorgon! DET BLIR FANTASTISKT!
Har gått igenom lite på föreläsningen nu, sedan blir det till att packa (packade ju nyss ur från Prag... haha!), ska nog hinna med en löptur med tänkte jag.
Blev lite kaffe, macka och smoothie till mellanmål. Kände mig så hungrig idag, bäst att fylla på då :)
Har lite härliga vårkänslor i mig, lite så där pirrig ni vet.
Sätter på lite go musik och sätter fart nu tror jag!
Hejsvejs!!!
Foto: ica.se
Glömde i all hast att fora min egen, svepte den i ett ryck kan man säga!
Smoothies är riktiga favoriter hemma hos mig. Bara blanda i det man känner för, och det man har hemma. Stående favorit är ändå yoghurt (naturell el med vanilj), hallon, blåbär och banan. Jordgubbar och hallon är med fint!
Jag använder ingen honung eller så, gillar när det är lite friskt. Är nog en vanesak, hade alltid i honung innan. Prova er fram!
Ett riktigt gott mellanmål är det i alla fall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback