Hej och tack till DIG!

Publicerat: 2012-04-18 Kl: 09:41:59 | I kategori: Min dag

Godmorgon fina vänner!
Hoppas att dagen startat bra? Det är så roligt och se att det är så många som följer min blogg!!!!
Kollar statistiken ibland, inte för att jag känner någon press med antalet besökare. Men blev ändå glad att se en stor ökning och att jag har många "trogna" läsare.
Har valt att inte länka den via Facebook, än så länge i alla fall.
Får väl säga TACK så mycket!
Tycker mest att jag babblar på det spontana som jag på huvudet just där och då.
Tanken från början var ju ett önskemål från familj och vänner hemifrån, sedan länge, att de ville jag skulle ha en blogg så det kunde följa mig om dagarna. Nu vill även rätt så många att jag ska skriva lite om träning och kost. Försöker hitta en blandning och vad jag känner för. Hör gärna av er om någon fråga eller andra önskemål!

Sitter nu på min praktik och har lite rast. Känner mig lite piggare och mer utvilad. Sköööönt!
Lillebror kommer hem från Italien (Venedig) idag,ska bli spännande att höra vad dom små liven gjort på sin kärlekssemester :)
Har lite roliga dagar med vänner dagarna dom kommer. Vänner är verkligen guld värda.
Ha en fin onsdag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin ☆

Fina, fina, fina Malin!



Så kul att du kommit igång med bloggandet nu. Ibland kan jag ångra att jag länkat via FB då säkert många som jag inte vill/vet om läser. Men nu när skadan redan är skedd så fortsätter jag länka, hihi :) Men det är nog ett smart drag av dig till du funderat lite mer!



Stor kram <3

2012-04-22 @ 11:15:47
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback